Az én sztorim

A nevem Török Dávid és évekkel ezelőtt szembesültem az értékesítési készségek fontosságával a saját marketingügynökségem kapcsán.

Egy évvel azután, hogy a Budapesti Műszaki Egyetemen lediplomáztam megalakítottam a saját online marketing ügynökségemet, David Torok Media néven.

Senkit nem ismertem, senki nem tudott ajánlani, teljesen a nulláról indultam, weboldalam sem volt – az ügyfélszerzést teljesen hideg megkeresésekkel végeztem. 

Nyilvánvaló volt, hogy ha nem tanulok meg gyorsan és hatékonyan ügyfeleket szerezni hideg megkeresésekből, akkor semmiféle bevételem nem lesz. Elolvastam és megnéztem minden értékesítési tréninget, amihez akkoriban hozzáfértem és egyszerűen nem működtek úgy, ahogyan kellett volna.

Épp ezért egyszerűen elkezdtem magamtól összerakni a saját processemet és mindent magamtól kitanulni.

Marketingesként némi helyzeti előnnyel indultam, hiszen értettem az emberek döntéshozatalát, épp ezért nem is apróztam el a szisztéma kidolgozását. Pár hónapon belül meglettek az első ügyfelek hideg megkeresésből – az elején azt hittem, hogy csak szerencsém volt, de a tárgyalási helyzetekben újra és újra alkalmazva a tanultakat azt találtam, hogy határozottan működőképes a dolog, nagyon különböző ügyfelekkel is.

Ez az értékesítés az, amit tanítok az ügyfeleimnek.

 

Foglalj időpontot egy díjtalan egyéni stratégiai hívásra!

Ezen az online videóhíváson felmérem a jelenlegi helyzetedet és hogy egyáltalán tudok-e neked segíteni. Erre mindösszesen azért van szükség, hogy megbizonyosodjunk róla mindketten, hogy ténylegesen olyan problémád van, amire az értékesítéssel kapcsolatos tudásom megoldást jelenthet.

Ha azt találjuk, hogy nem én jelentem a megoldást a jelenlegi helyzetedre, akkor annyival is bentebb vagy, hogy a salest kizárhatod - tehát ebben az esetben is némi előnyhöz juthatsz, még ha csak közvetetten is.

Ha viszont úgy látjuk, hogy valóban tudnék neked segíteni, a hívásban mutatok neked egy konkrét cselekvési tervet, az értékesítéssel kapcsolatos problémád kezelésére. Világosan lebontva, hogy te is átláthasd, mik a hiányzó vagy problémás lépések és hogy én hogyan tudok neked ebben segíteni.

Időpontfoglaláshoz nincs más dolgod, mint a naptárból kiválasztani egy szabad lehetőséget és megválaszolni a kérdéseket, ami alapján fel tudok készülni a problémádból.

A hívás maga egyébként jellemzően 60 percet szokott igénybevenni.